miercuri, iulie 2

eMag vinde, eMag instaleaza, eMag anuleaza garantia

LE: Aseara am fost la eMag, imi returneaza in cont banii pt instalarea care duce la pierderea garantiei aparatului de aer conditioant.

LE2: Am primit un mail standard de ne cerem scuze de la managera de customer service, in care mi se spune ce client important sunt pentru ei si cum feedbackul meu le-a deschis ochii si bla bla... La sfarsit e si un voucher de 100 de lei. Sper ca nu e tot copy paste din alt mail :))

Am prins la eMag o super oferta la un aer conditionat, redus cu vreo 700 de lei si in 24 de rate cu Card Avantaj. Ce mi-am zis, pomana frate! Ma duc in magazin, nu il iau de pe net, ca de, sa vorbesc cu omul de acolo, sa ma interesez si de instalare, sa imi dea tot tacamul.


Am dat joi comanda, am solicitat sa imi vina marti, fiindca din magazin mi-au zis ca nu pot sa imi livreze in weekend, ca au nush ce promotie, bla,bla... Vineri dimineata primesc mesaj, comanda imi va fi livrata sambata dimineata. In mod normal ar fi trebuit sa ma bucur, dar, conform legilor lui Murphy, joi seara tocmai ma felicitasem ca am programat livrarea marti si mi-am planificat o plecare pana la Bacau in weekend. Sun la eMag. Le zic ca eu deja am cerut livrare marti, ca mi-au dat sms ca imi livreaza sambata, ca eu vreau sa imi aduca aeru' marti! Imi confirma ca vine marti.

A venit ziua de marti. A venit si aeru'. Desfac si eu hartiile care erau lipite pe acolo. Iau talonul de instalare, sun sa anunt ca vreau sa imi puna si mie aeru' si ma anunta ca ma va contacta instalatorul. Super!

Desfac si certificatul de garantie, ma uit pe el, scrie bolduit: instalare de catre un agent neautorizat duce la pierderea garantiei. Super, eu am luat instalare de la eMag, nu am probleme. Hai sa am uit totusi pe lista de instalari. Surpriza, ServSkills, service-ul eMag nu e instalator autorizat.

Sun in call center, explic probelma:
- Da, da, vine instalatoru, facem acum programare.
- Nu prietene, nu m-ai inteles, mi-ai vandut un serviciu care duce la pierderea garantiei. Ma pune pe hold, sa sune, sa intrebe.
- A, pai nu, ca va acorda garantie ServSkills.
- Pai, nu, tocmai, nu imi acorda garantie ServSkills. Uite, tu la tine pe site imi spui ca am garantie acordata de producator.
- Dar ce domne, sunteti singurul care a instalat cu eMag? Va acorda garatie...
- Vreau sa imi spui asta in scris.
- A, daca vreti in scris, trimiteti pe mail.

Scriu mail, vreau in scris. Trimit mail. Evident, ma foiesc, ma gandesc, nu mai vreau nimic in scris, imi vreau banii. Mai dau un mail si fac si solicitare de retur.
Acum astept. Am facut programare la un instalator autorizat. Mi-l instaleaza saptamana viitore un instalator autorizat.

Acum, in situatia de fata, platesc de doua ori instalarea. Astept cu nerabdare un raspuns de la eMag, fiindca sper sa nu fie atat de bulangii incat sa nu imi dea banii pt instalarea care imi anuleaza garantia...
Va tin la curent ;)

2 comentarii:

  1. Si eu tocmai am comandat un aparat de le ai si am vazut mai apoi ca nu apar in lista de firme agreate. Deci fie ca mi-l pun singur fie ca mi-l pun ei, garantie oferita de producator se pierde, da ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, fiindca ei nu instaleaza, doar te programeaza la un instalator autorizat.
    E posibil insa sa fie mai scup cu vreo 5-10 lei montajul de la emag.

    RăspundețiȘtergere